Ten-Bagger 投資世界: 反思2 維他奶-有些股是何必費心

2018年11月22日 星期四

反思2 維他奶-有些股是何必費心

維他奶如果以賣出角度,我一定是錯了
雖然8元買入但20至21左右全賣了,今日收市是29.6..
股價角度一定明顯我是賣早了
先看看其中期業績新聞

維他奶公布截至今年9月底止中期業績,營業額44.48億元,按年升22%。純利5.18億元,按年升30.4%;每股盈利48.9仙。派中期息3.8仙。

公司指,期內中國內地業務收入增長33%(以當地貨幣計算增長30%);香港業務(香港、澳門及出口)增加4%;澳洲及新西蘭增加5%(以當地貨幣計算增加9%);新加坡增加9%(以當地貨幣計算增加7%)。

行政總裁陸博濤(Roberto Guidetti)在記者會上預期,截至明年3月底止下半財年內地業務增長將會較緩和,主要是由於高基數效應及人民幣放緩所致。

被問及會否加價時,他回應指,會密切留意原材料成本走勢,但短期並沒有加價的壓力。首席財務總監劉健成則指出,樂見上半財年原材料成本有所下降,下半財年或有輕微上升,但與內地農場有簽訂大豆供應的長期合約,已鎖定大部分原材料成本。

其實多年來他一直亮點是估值貴及賣點是中國增長,我不喜歡其成本大增,而且飲品業總有天花板,當日曾有人戲言仲貴過騰訊,估不到騰訊跌仔也未跌


  1. 其實維他奶是好公司,收入穩增品牌好,檸檬茶在中港兩地令很多人上癮
  2. 有些股是解釋不到,雖然中國業務增長快但仍現市況預計PE40+(下半季盈利較少)息率又低,但值嗎?(不同估值法也是貴)
  3. 大牛/長牛股除非被業績打垮,否則不會倒下,遠的是匯豐銀行、思捷、騰訊、瑞聲科技等股王也有下挫之時...只是你我不知是何時,哈
  4. 睇唔明就賺不到,看不明白,自然沒信心和安心持有,那這些錢不賺也罷
結論:有些股既然是解釋不到而又賺不到,不投資不研究就好了,哈哈
何必費心去解釋






謝謝大家支持

只要有衣有食,就當知足。
錢永賺不盡,有餘幫助有需要的人,
令人開心快樂是我的夢想
文章網站連結
FB https://www.facebook.com/TenBaggerHK/
雪球 https://xueqiu.com/u/8493390925
Blog https://ten-bagger-hk.blogspot.hk

10 則留言:

  1. 係咪市況差,無野炒,大戶基金總要搵野黎炒?PE明顯過高

    回覆刪除
  2. 其實呢個就係睇法既角度問題,表面上700看似好有潛力,其實面對唔少問題,長期增長空間/唔會比起維他奶透明。
    我一早多次深入分析維他奶,增長可能性極高。
    如果唔係深入了解唔會明白,首先因為佢有競爭優勢,創新力強,品牌強。假如有呢個條件去打敗其他人,中國市場仲可以不停推進。加上管理層保守性增長,目標係長遠,唔係短期。假如要有爆發性增長,維他奶可以每支加價10-20%,利潤已經急升,但佢無甘做。
    好多方面維他奶無發揮到極點,意思即係未有透支未來增長。5年內如果利潤去到20億,就算30倍PE都值600億。一定要睇長期,長期因為競爭優勢而且利潤率高過蒙牛呢D企業,好快市值會追上蒙牛,估計十年內。我之前已經提倉維他奶,長期持有直到破千億再重新分析。

    回覆刪除
  3. 佢係好股,但唔一定要現價買。佢過去5年平均PE30多,現在PE53,屬平屬貴?當增長不似預期,就會好似700咁。而且目前市場有很少平價股票,任君選擇,唔一定要選他。

    回覆刪除
  4. 維他奶係最易明的股票,年報一睇就明,百年老字號。

    認同樓主,佢咁貴你敢唔敢入貨?

    回覆刪除

精選文章

真大道至簡 - 滾雪球在要揀在好土上面

真大道至簡 - 滾雪球在要揀在好土上面 已談談歷史數字 2007年10月30日,2007年大時代香港創新高日31958,當日不同指數收市位 香港恆生 31638.22 香港國企 20400.07 上海綜合 5897.19 美國杜指 13792.47 NASDAQ...