Ten-Bagger 投資世界: 股災月?大行說電盈

2018年10月15日 星期一

股災月?大行說電盈



每到10月總有人搬出股災月,好像今年大家見十月連跌又搬出來說,
所以想起上面的股市明言,頗有諷刺意味.....
其實時時也有不同因素效應(什麼一月效應、丁蟹效應、五窮六絕七翻身...),
任何時不要掉以輕心,但也不要先嚇自己,冷靜地分析而不是盲目信乜乜乜......

今日重倉收息股電盈一度升近4%,原來我和大行想法相近

摩根大通發表研究報告,認為本港電訊股因為沒有直接受到貿易戰及人民幣貶值影響,以及手機月費行業競爭舒緩,因此將會繼續跑贏大市,成為避風港。

該行指,行業中香港電訊(06823.HK) 及母企電盈(00008.HK) 尤其吸引,因為兩股股息回報率高達6-7%,以及財務狀況清晰,且業務多元化。

摩通全線上調本港電訊股目標價,以反映手機月費行業前景改善,並將電盈評級由「中性」升至「跑贏大市」。

看到嗎?他們其中重點在避風港來形容,不直接受貿戰影響...
要逆市找好股確實比平常難,而且貿戰的不確定性和波及大家要想想...

謝謝大家支持

只要有衣有食,就當知足。
錢永賺不盡,有餘幫助有需要的人,
令人開心快樂是我的夢想
文章網站連結
FB https://www.facebook.com/TenBaggerHK/
雪球 https://xueqiu.com/u/8493390925
Blog https://ten-bagger-hk.blogspot.hk

20 則留言:

  1. These research reports are subjective opinions and are always only for short term thoughts.

    Good Luck!

    ^_^




    回覆刪除
  2. 港股唔知,美股的話,1950年至今,最差的月份是九月。

    https://www.cnbc.com/2018/09/04/volatility-spikes-to-kick-off-september-which-is-usually-the-toughest-month-for-stocks.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以就是不要輕信
      今次跌市原因明顯也是延續先前的

      刪除
  3. 回覆
    1. 今次2018熊市情況發展下去,似會更嚴重過2015年,2015年下半年熊市,仍有不少股票創新高,如長江基建,維他奶,申洲,就算2018 & 2382走勢在2016年2月恆指見新低18274點,已經一浪底高於一浪底,但今次2018年下半年再無任何52週新高股,今次逐漸演變為全面性熊市,無眼睇下去。美中關係惡化係最大問題。

      刪除
  4. 點睇12恆基地產?
    樓市開始調整中,對本地地產股有影響

    回覆刪除
  5. 會否減持恆地,增加本港電訊股的比例?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都做緊...盡量避開息口敏感或貿戰的

      刪除
  6. 回覆
    1. 要看睇幾長同今次調整情況,12那些始終平地多都好

      刪除
    2. 師兄持有12的平均價多少?
      政府的施政報告中提到「土地共享先導計劃」,
      恆地在香港有不少新界農地,長遠黎講不知道是否有利發展

      刪除
  7. (希望無重複留言。)
    加息等基礎因素加埋圖表分析睇,地產股應該見頂了。我之前在輔仁有文章提到地產股見頂,有時間睇睇,大家交流下。

    www.vjmedia.com.hk/articles/2018/07/19/182816/買樓既投資價值所剩無幾?

    回覆刪除
    回覆
    1. 本來無貿戰可能再玩下
      而家雙重打擊,睇D一二成交弱晒,
      可能最少美國加晒先再睇

      刪除
    2. 我仲有朋友兩、三個月前先買樓……

      刪除
    3. 供唔供到都會有事,就算捱過咗負資產,心理打擊都要忍受好多年

      刪除

精選文章

真大道至簡 - 滾雪球在要揀在好土上面

真大道至簡 - 滾雪球在要揀在好土上面 已談談歷史數字 2007年10月30日,2007年大時代香港創新高日31958,當日不同指數收市位 香港恆生 31638.22 香港國企 20400.07 上海綜合 5897.19 美國杜指 13792.47 NASDAQ...