Ten-Bagger 投資世界: 大患未除

2019年6月17日 星期一

大患未除


昨天經歷了2000001人的遊行,
事情暫時只解決了基本,這是這是持久戰...
說回股市,港股方面今日果然有一波反彈
相信美國暫時不動香港政策法
因此一個突大隱憂暫時消除
但我個人不樂觀是...
市場焦點相信好快回到6月28日G20峰會
中美領袖真的會見面嗎?見面會有成果嗎?
這點令人憂心,特別是中港股市
美股則相對較好,不過萬一G20無好結果或侵加碼,短期也會有影響

謝謝大家支持

只要有衣有食,就當知足。
錢永賺不盡,有餘幫助有需要的人,
文章網站連結
FB https://www.facebook.com/TenBaggerHK/
雪球 https://xueqiu.com/u/8493390925
Blog https://ten-bagger-hk.blogspot.hk

8 則留言:

  1. 不撤 不退。 不買港股。

    回覆刪除
    回覆
    1. 實際上港股值得長遠投資公司不多

      刪除
  2. Returns link with risks!

    Hong Kong add oil!

    ^_^

    回覆刪除
  3. 依馬打2019年6月19日 下午9:39
    在 Trump 叔發 tweet,G20 峰會及主席出訪朝鮮前,"官方特許" 評論員 "陶然筆記" 出了篇文,重申不退讓的立場。

    https://mp.weixin.qq.com/s/3LUbUFex3vWDvDanePnAmw

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻煩Louis大叔番回去偉哥咖地盤啦。 呢度D年輕人好反動咖。 唔似 你老人家 甘支持阿 傅振中的保衛"送中"運動,系啦6月9號, 你話會去鵝頸橋幫阿盧偉聰手, 我現場搵你唔到啵。
      你呢種大一統強力國膠, 番翻去hkstockinvestment.blogspot.com 繼續 跟阿汪人大 口水尾 大聲唱:"做個龜縮的中國人"啦。

      祝你跟阿偉哥 搵多D. ^^

      中華香港人,阿Ken
      敬挽

      刪除
  4. 致LYKLs大叔,
    有請你大阿叔 番翻去偉哥咖地盤啦 繼續吹水。 呢度D年輕人好反動咖, 年期理想呢D野唔o岩老蚊咖。 唔似 你老人家 甘支持阿 傅振中的保衛"送中"運動,系啦6月9號, 你話會去鵝頸橋幫阿盧偉聰手, 我現場搵你唔到啵。
    你呢種大一統強力國膠, 番翻去hkstockinvestment.blogspot.com 繼續 跟阿汪人大 口水尾 大聲唱:"做個龜縮的中國人"啦。

    祝你跟阿偉哥 搵多D. ^^

    中華香港人,阿Ken
    敬挽

    回覆刪除

精選文章

真大道至簡 - 滾雪球在要揀在好土上面

真大道至簡 - 滾雪球在要揀在好土上面 已談談歷史數字 2007年10月30日,2007年大時代香港創新高日31958,當日不同指數收市位 香港恆生 31638.22 香港國企 20400.07 上海綜合 5897.19 美國杜指 13792.47 NASDAQ...